Известие

Collapse
No announcement yet.

ФАРОВЕ 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от cassillas Покажи съобщение
    Добре са станали, но диодната лентичка трябваше да я пропуснеш.
    Колега всеки има вкус в крайна сметка Когато ми дойде идеята за диодната лента, не исках в никакъв случай да изглежда като "Мунинг" смятам че се получи доста добре, а на живо изглежда още по-готино




    Колкото до останалите колеги, извинете ме, обаче не ми остава особено свободно време тия дни и затова по-рядко влизам.

    Фаровете първо ги минах старателно 1500 и после с 2000 водни шкурки, отвътре се измиват старателно само с вода и се подсушават с микрофибърна кърпа. След това се лакират и ефекта остава дълготраен

    Забележка: Внимавайте като ги миете да не свалите защитния филм на стъклото от вътрешната страна, защото после почти невъзможно е стъклото да се спаси. Желателно е да се работи с ръкавички.

    Това е специално за пропускливостта на стъклото а вече ако ви интересуват останалите ефекти също мога да споделя
    Поздрави.
    Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
    sigpic

    Comment


    • #17
      А стъклото как го сваляш? После съответно как го лепиш. Със силикон ли?
      Lancia Delta 1.6 i.e - ex
      Alfa Romeo 156 2.0 TS

      рейтинг фотографов

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
        А стъклото как го сваляш? После съответно как го лепиш. Със силикон ли?
        аз моите ги отворих за да ги правя главно ГТА стил , но и стъкълцата ми са доста зле
        а относно затварянето мисля да използвам полиуретан в сериозни количества

        ---------- Post added at 12:36 ---------- Previous post was at 12:33 ----------

        Първоначално публикувано от Encislav Покажи съобщение
        Колега всеки има вкус в крайна сметка Когато ми дойде идеята за диодната лента, не исках в никакъв случай да изглежда като "Мунинг" смятам че се получи доста добре, а на живо изглежда още по-готино




        Колкото до останалите колеги, извинете ме, обаче не ми остава особено свободно време тия дни и затова по-рядко влизам.

        Фаровете първо ги минах старателно 1500 и после с 2000 водни шкурки, отвътре се измиват старателно само с вода и се подсушават с микрофибърна кърпа. След това се лакират и ефекта остава дълготраен

        Забележка: Внимавайте като ги миете да не свалите защитния филм на стъклото от вътрешната страна, защото после почти невъзможно е стъклото да се спаси. Желателно е да се работи с ръкавички.

        Това е специално за пропускливостта на стъклото а вече ако ви интересуват останалите ефекти също мога да споделя
        Поздрави.
        Специални благодарности на колегата Encislav за споделянето на тайната , но от шлайфането на 2000 не остават ли рисове под лака ?
        sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
        155 2.0 16V ....евридейката
        ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
        ex. 155 1.8 8V

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Martini_Racing;1100462[COLOR=Silver
          [/COLOR]Специални благодарности на колегата Encislav за споделянето на тайната , но от шлайфането на 2000 не остават ли рисове под лака ?
          Трпбва да се шлайфа стабилно докато се свали целия лак
          Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
          sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Encislav Покажи съобщение
            Трпбва да се шлайфа стабилно докато се свали целия лак
            мисълта ми е след шлайфането с 2000 стъкълцето не остава ли матово ?
            sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
            155 2.0 16V ....евридейката
            ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
            ex. 155 1.8 8V

            Comment


            • #21
              Ами няли затова е полирането.
              Да, остава матово.
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Comment


              • #22
                След шкурката остават матови. Ако се полират, стъклата се избистрят, но няма защитно покритие и пак ще пожълтеят. А и след полиране не може да се лакират.
                Лакирането също избистря стъклото. Ето ги моите - шкурка и след това лак. Вече една година държат.

                http://clubalfaromeo.com/forum/album...pictureid=3764

                (снимката не е много добра, но нямам по-подходяща)
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                  След шкурката остават матови. Ако се полират, стъклата се избистрят, но няма защитно покритие и пак ще пожълтеят. А и след полиране не може да се лакират.
                  Лакирането също избистря стъклото. Ето ги моите - шкурка и след това лак. Вече една година държат.

                  http://clubalfaromeo.com/forum/album...pictureid=3764

                  (снимката не е много добра, но нямам по-подходяща)
                  мисля , че е напълно достатъчна
                  sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                  155 2.0 16V ....евридейката
                  ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                  ex. 155 1.8 8V

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                    След шкурката остават матови. Ако се полират, стъклата се избистрят, но няма защитно покритие и пак ще пожълтеят. А и след полиране не може да се лакират.
                    Лакирането също избистря стъклото. Ето ги моите - шкурка и след това лак. Вече една година държат.

                    http://clubalfaromeo.com/forum/album...pictureid=3764

                    (снимката не е много добра, но нямам по-подходяща)
                    Лакиране при бояджия или със спрей?
                    Алфа 156 1,8ТС 1998г

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                      Лакиране при бояджия или със спрей?
                      Tочно това ме интересуваше и мен. Вече два пъти ги пастирам при бояджия - стават много добре, но за кратък срок, после много бързо се надраскват - предполагам от автомивките. На мен ми беше казал, че няма смисъл да се лакират, но определно трябва. Ако се лакират със спрей трябва ли да се "пекат" за да стане по-здрав лака?
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                        Лакиране при бояджия или със спрей?
                        При бояджия Лакираха ми ги с някакъв лак устойчив на надраскване.

                        Спрейовете за по 5 лв нямат необходимата твърдост на покритието, за да се постигне дълготраен ефект и здравина.
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                          Лакиране при бояджия или със спрей?
                          по добре е с пистолет (при бояджия) защото спрея няма хубава дюза за разпръскване на лака (така наречената метла) а също така и налягането е съвсем друго

                          ---------- Post added at 09:12 ---------- Previous post was at 09:11 ----------

                          Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                          Tочно това ме интересуваше и мен. Вече два пъти ги пастирам при бояджия - стават много добре, но за кратък срок, после много бързо се надраскват - предполагам от автомивките. На мен ми беше казал, че няма смисъл да се лакират, но определно трябва. Ако се лакират със спрей трябва ли да се "пекат" за да стане по-здрав лака?
                          керамичен лак си вземаш колега около 50 грама с втвърдител и ги опръсквате и после пак полиране с пастичка и тава идеално моите са почти готови
                          sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                          155 2.0 16V ....евридейката
                          ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                          ex. 155 1.8 8V

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
                            по добре е с пистолет (при бояджия) защото спрея няма хубава дюза за разпръскване на лака (така наречената метла) а също така и налягането е съвсем друго

                            ---------- Post added at 09:12 ---------- Previous post was at 09:11 ----------


                            керамичен лак си вземаш колега около 50 грама с втвърдител и ги опръсквате и после пак полиране с пастичка и тава идеално моите са почти готови
                            Мерси.
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                              Мерси.
                              няма за какво радвам се , че съм успял да помогна по някакъв начин
                              sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                              155 2.0 16V ....евридейката
                              ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                              ex. 155 1.8 8V

                              Comment


                              • #30
                                А някой разглобявал ли е новите фейслифтови на 156?
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X